Ako nakupovať
  1. Po prečítaní obchodných podmienok sa prosím zaregistrujte vyplnením krátkeho formuláru v sekcii vytvoriť účet.
  2. Prihláste sa zadaním e-mailovej adresy a hesla v hornej časti obrazovky alebo v sekcií prihlásiť.
  3. Vyhľadajte produkt, ktorý potrebujete a stlačte tlačidlo "Do košika", ktoré je umiestnené pri požadovanom produkte. Produkt sa automaticky vloží do košíka. Obsah košíka si môžete pozrieť v sekcií košík, alebo v náhľade v hornej časti stránky.
  4. V prípade zmeny počtu kusov zadajte množstvo a stlačte tlačidlo aktualizovať. Po vyplnení potrebných údajov stlačte tlačidlo potvrdiť objednávku.
  5. Po skontrolovaní zadaných údajov stlačte tlačidlo odoslať objednávku.

Čo bude nasledovať
Objednané produkty odošleme na Vašu adresu v deň prijatia objednávky alebo nasledujúci pracovný deň. Dodanie avizujeme telefonicky alebo e-mailom pri potvrdení objednávky. S tovarom dodávame daňové doklady, záručný list a návod na použitie. Tovar posielame formou dobierky prepravnou službou až na miesto určenia alebo prostredníctvom Slovenskej pošty pri drobných objednávkach. Pri platbe na predfaktúru je dodacia doba rovnaká, ale začína sa počítať od pripísania platby na náš účet, pokiaľ sa nedohodne inak. Stálym partnerom poskytujeme splatnosť faktúr podľa dohody. Tovar dostanete kvalitne zabalený väčšinou do 24 hodín. V prípade, že je tovar momentálne vypredaný, budeme Vás informovať kedy ho môžeme dodať a odsúhlasíme si s Vami oneskorenú dodávku. 

Prepravné náklady
Pri objednávkach nad 150.- €  bez DPH je dodanie tovaru v rámci Slovenskej republiky zdarma. Pri menších objednávkach pripočítavame k cene tovaru poštovné a balné v sume 6.- € bez DPH. Zákazník má možnosť objednávky zvozu náradie späť do požičovne. Cena služby a dopravy je 15,-€ bez DPH.

Škody vzniknuté pri preprave

Predávajúci zodpovedá za škody vzniknuté na tovare počas dopravy ku kupujúcemu. Ak sa však tovar poškodí, alebo je odcudzený počas dopravy od kupujúceho k predávajúcemu v prípade reklamácie alebo vrátenia tovaru, je zodpovednosť na strane kupujúceho.


Upozornenie
Zásielku, ktorá javí známky poškodenia (roztrhnutý obal, deformácie a pod.) v žiadnom prípade nepreberajte. Predídete tak prípadným komplikáciám pri reklamácii poškodeného tovaru.

Odporúčame skontrolovať vašu zásielku ihneď po prevzatí od prepravnej spoločnosti. Viete tak včas podať reklamáciu, v prípade objavenia sa skrytých vád a poškodení, spôsobených počas prepravy (prepravcovia obyčajne vyžadujú reklamáciu uplatniť ihneď).

Prevádzkovateľ e-shopu si vyhradzuje právo na opravu ceny tovaru pre odoslaním ak zistí, že tovar bol ponúknutý za chybnú cenu. V takom prípade musí zákazníka o správnej cene informovať a ten musí s úpravou ceny súhlasiť. V opačnom prípade nebude uzavretá kúpna zmluva a objednávka bude prevádzkovateľom stornovaná.


Reklamácie
V prípade reklamácie chybného alebo poškodeného tovaru nám výrobok zašlite poštou ako doporučenú zásielku na našu adresu. Kupujúci je povinný reklamovaný tovar odovzdať kompletný, nepoškodený vlastným zavinením a v originálnom balení aj s kompletnou dokumentáciou. Zároveň Vás prosíme, aby ste k tovaru priložili faktúru alebo jej kópiu a reklamačný list, kde uvediete druh poškodenia.

 

Riešenia sporov on-line (RSO)

Vážení zákazníci,

informujeme Vás, že akékoľvek svoje práva a nárokysi môžete voči nám uplatňovať aj v rámci alternatívneho on-line riešenéhosporu. On-line riešenie sporu zabezpečuje Európska komisia a slovenské kontaktné miesto riešenia sporov on-line (RSO). Rovnako aj naše nároky voči Vám môžu byť uplatnené prostredníctvom európskej platformy.

Sťažnosť môžete podať prostredníctvom platformy riešeniasporov on-line (RSO) na stránke https://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm

Využitie alternatívneho riešenia sporu šetrí peniaze a čas, keďže Vaša sťažnosť bude vybavená do 90 dní a bez značných finančných výdavkov.

V prípade akýchkoľvek problémov nás kontaktujte na ant@ant.sk.


Odstúpenie od zmluvy vykonanej cez internetový obchod

V zmysle ustanovenia § 7 zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon č. 102/2014 Z. z.) má kupujúci právo od takto uzavretej zmluvy odstúpiť bez uvedenia dôvodu do 14 kalendárnych dní odo dňa prevzatia tovaru alebo od uzavretia zmluvy o poskytnutí služby, pričom je nevyhnutné, aby bol v uvedenej lehote odoslaný list o odstúpení od zmluvy predávajúcemu. Toto právo má kupujúci aj v prípade, ak si tovar objednaný prostredníctvom internetu vyzdvihol osobne v priestoroch výdajného miesta predávajúceho.

Dokument pre odstúpenie od zmluvy vykonanej cez internetový obchod

Dokument stiahnete TU